Kabel koncentruje się na walorach przestrzennych, w tej dziedzinie wyznacza punkt odniesienia dla porównywalnego Kimbera KS 3033, Barwowo przypomina Kimbera, ciut jaśniejszy na średnicy, ale przewyższa go gęstością, nasyceniem dźwięku. Kimber gra bardziej szaro, matowo oraz bardziej punktowo i lżej. MIT gra bardziej analogowo, dużymi obrazami, mniej dźwięcznie a w sposób minimalnie osuszony. MIT jest lepiej wypełniony i masywniejszy o trochę intensywniejszej konsystencji. Barwa MITa wydaje się referencyjna dla kabli miedzianych. W porównaniu do najlepszych kabli srebrnych (Kondo, PAD) brakuje jednak nośności i zwiewności sopranów i jeszcze większej subtelności i wyrafinowania. KS 3033 jest jednakże jeszcze krok do tyłu, zarówno w zakresie wysokich tonów jak i swoistego „odbarwienia” dźwięku. Szczególnie dobre efekty daje połączenie kabla MIT z wysokowydajną tranzystorową końcówką mocy typu Levinson, Chord, z wzmacniaczami lampowymi pojawia się wspomniane spowolnienie i uspokojenie.
.png.2fedbaeed142d9ffa7ad27f243687120.png)